Sunday 2 March 2014

English.

Bismillah..

English. Satu subjek yang dari sekolah rendah lagi aku memang lemah. hmm.. UPSR 4A 1B, B is BI. Alhamdulillah for PMR and SPM dapat A, syukur sangat. Then, when masuk asasi MUET, Band 2. Ok, that was so sad la. Nda berenti menangis kut, elergik jak bila orang sebut pasal MUET. Aku pun nda tau kenapa, memang nda suka belajar BI dari dulu, INI SERIUS. Oleh kerana MUET Band 2 jak, kenot ambil bahasa asing, kena ambil BI juga. fuh~ Aku dan BI memang tidak boleh dipisahkan kan.. haha :D BTW, tanggapan aku dengan BI ne berubah bila aku attend kelas BI oral masa Sem 1. The lecturer was so sporting you know, lagipun dalam kelas tu memang semua budak SSMP yang dapat band 1 dan 2 juga, so ndakla segan sangat kan.. Ok, come back to the lecturer, her name is Madam Audrey. Dia sangat pandai mengajar sampai kita nda segan pun untuk bercakap even broken and very friendly la, SERIOUSLY. Dari situ, I started English, haha.. so funny kan.. I like to come to her class. Thank you madam for teaching us. Now Sem 2 need to study BI also, but for grammar. Benda yang paling aku lemah. Belajar grammar buat aku rasa macam budak sekolah rendah -_-" hehe.. BTW, i hope i can score for this subject. Pray for me. :) smile,smile.

No comments:

Post a Comment