Monday 9 September 2013

Budak U!

Bismillahirrahmanirrahim...

well, da selamat bergelar sebagai seorang PELAJAR UNIVERSITI di UMS.. its a bless. mndapat course pilihan kedua: TEKNOLOGI MAKANAN DAN BIOPROSES. this is the best for me, insyaallah.. and i find it OHSEM! (lpas program bersama skola hritu, im happy with it) but, hve to admit that mmg ramai pelajar cina la, nevermind setakat yang aku da jumpa, semua pon ok.. hope can cope with them alhamdulillah:) msm going to end soon, very tiring.. their time managment for this ceremony was very bad- honestly. BTW its a test. -cool- may Allah bless us. its going to be be lots of different from asasi, wish i can adapt fast. today start kuliah first, well x sangka sebenarnya sudah masuk degree, rasa diri ni masih budak-budak sekolah, seriously~ (need to accept the reality right) macam my father always said when im in form five "kau tu bukan budak darjah lima lagi" when im in asasi "kau tu bukan budak tingkatan lima lagi".. ada kebenaran di situ, tiada sangkalan.. so, im encourage myself to never give up coz allah will always be with us, truskan perjuangan.. BELAJAR=IBADAH.. jum luruskan niat LILLAHI TAALA.. untuk sahabat-sahabat yang aku sayangi, aku sayang kalian<3 aku doakan yang terbaik buat kalian, kalian banyak mengajar aku.. terima kasih sahabat. doakan aku juga.. semoga kita tidak jauh dariNya.

1 comment: